Buat Duit

Buat Duit

  • Submitted By: Papadaluffy
  • Date Submitted: 03/02/2010 12:19 AM
  • Category: Business
  • Words: 394
  • Page: 2
  • Views: 238

JOM CARI DUIT…SIDE INCOME

Sebenarnya program ini senang jer...modal murah ...pulangan berbaloi - baloi....lumayan. Bila da daftar , kita akan masuk dalam satu downline system and admin akan bagi satu password untuk access satu website nie. Website nie utk kita view downline...bila dengar downline korang mesti ingat MLM kan..bukan MLM tau...Sistem dia memang best...sampai akhir pun ada pass up untuk kita.

Sistem ini asalnya dari New York. Diorang pakai FB sebab FB ini market dia besar kat asia nih...bila da jadi member , kita ada keje sikit la.. kita kena register sendiri org bawahan kita dalam portal diorang dengan menggunakan password yang kita dapat tadi tu.

Benda ni mmg  require kita untuk cari orang , tapi kalau dlm FB...orang yang akan cari kita ..kadang - kadang upline kita yang kasi. Actually ada la tips/teknik dan rahsia2 nya...tapi tak leh nak bagi tahu sekarang..pasal korang belom jadi member..hahhaha..kalau da register nanti kiter orang akan emailkan manual.

Honestly masa saya join , saya dapat pulang modal on the same day. Dalam seminggu saya dapat 1000++ bermodalkan 100 aje. Saya tak buat ape pun...berfesbuk macam biasa. Rase rugi  lak join lambat hari tu sebab saya tahu pasal benda nie dua minggu sebelum tu lagi..tapi saya delay..dok pikir lagi..ragu2 la konon..last - last saya buat keputusan...worth to try..RM 100 jer pun , lagipun kalau tak jadik diorang pulangkan duit ,...tak sangka akan dapat sebanyak ini daripada duit 100 tu jer. Kalau pakai duit tu pon buat belanja tak sampai sehari da abis. Bayangkan kalau saya tak bertangguh untuk register hari tu....
Alahai ...selama ini tak dapat apa - apa pun kita berfesbuk jugak kan...apa kata kita tuka jadi side income plak kan ? Orang lain berfesbuk sibuk ujung bulan nak bayar bil internet. Kita ber FB bayar gak bil internet ..tapi tak sampai 10% kot dari untung yg kita dapat...non stop plak tu...wahahaha....

Yang paling best siap ada GUARANTEE..kalau dalam masa 30 hari ko tak dapat ape...